Сцена, освітлення та камери в тривимірній графіці

Додано: 12 травня
Предмет: Технології, 10 клас
11 запитань
Запитання 1

Які параметри ми можемо регулювати у джерела світла

варіанти відповідей

потужність, колір світла, радіус

радіус, площу, блік

потужність, колір світла, радіус, блік

Запитання 2

Фіксація положення об’єкта відбувається через використання ...


варіанти відповідей

фіксуцію положення


ключового кадру

зафіксацію різних положень

Запитання 3

Кадр —

варіанти відповідей

короткий кадр

плавний перехід 

це короткий проміжок часу

Запитання 4

Редактор Timeline розташовується

варіанти відповідей

в верхній частині екрана

в нижній частині екрана

в правій частині екрана

в лівій частині екрана

Запитання 5

Вкажи всі види освітлювачів

варіанти відповідей

точковий

сонце

прожектор

площина

лампа

Запитання 6

Призначити активну камеру напоточний вигляд можна за допомогою комбінації:

варіанти відповідей

Ctrl+Alt+0

Ctrl+Alt+Shift

Ctrl+Shift+0

Запитання 7

Для того щоб зрозуміти, як освітлення впливає на ваш об’єкт або сцену, слід вибрати режим 

варіанти відповідей

Solid

Wireframe

Material Preview

Rendered

Запитання 8

Джерело освітлення додається за допомогою комбінації:

варіанти відповідей

Shift + C - Light

Shift + А - Light

Ctrl + А - Light

Запитання 9

Основна лампа, яка випромінює однакову кількість світла у всіх напрямах


варіанти відповідей

Sun

Spot

Area

Point

Запитання 10

Конусоподібний промінь

варіанти відповідей

Sun

Spot

Area

Point

Запитання 11

Скільки шарів може мати сцена?

варіанти відповідей

1

2

3

кілька

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест